Monday, June 13, 2022

خرید کابل فیبر نوری با قیمت مناسب

خرید کابل فیبر نوری با قیمت مناسب: فیبر نوری (تار نوری)، یک نوع رشته بلند و باریک است که از ماده‌ای شفاف مانند شیشه یا پلاستیک ساخته می‌شود. خرید کابل فیبر نوری با قیمت مناسب

فیبر نوری یا تار نوری، یک نوع رشته بلند و باریک است که از ماده‌ای شفاف مانند شیشه یا پلاستیک ساخته می‌شود. تار نوری تجهیزات مختلفی دارد و یکی از مهم‌ ترین تجهیزات آن، کابل‌ها هستند. این کابل‌ها پهنای باند بالاتری نسبت‌ به کابل‌های معمولی دارند و می‌توانند به‌‌ راحتی داده‌های با پهنای باند بیشتر از 10 گیگابیت را انتقال دهند.

از کابل‌های تار نوری جهت انتقال یا دریافت اطلاعات با سرعت بیشتر استفاده می‌شود. ضخامت این کابل‌ها به‌ طور تقریبی حدود 1 اینچ است اما با این ضخامت کم می‌تواند بدون مشکل هم‌ زمان اطلاعات بسیار زیادی را جا به جا کند. کابل‌های تار نوری سیگنال‌های ارتباطی را با استفاده از پالس‌های نوری که تولید شده‌اند، توسط لیزرهای کوچک انتقال می‌دهند.

این کابل‌ها شامل یک یا چند رشته شیشه‌ای هستند که هر کدام از آن‌ها قطر بسیار کمی دارند. در ادامه مقاله همراه ما بمانید تا اطلاعات بیشتری درباره انواع کابل‌های فیبر نوری، مزایای آن‌ها و نکات مهم برای خرید را در اختیارتان قرار دهیم.

No comments:

Post a Comment

معرفی بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی و خارجی در سال 1402

23 بهترین برند یخچال و فریزر ایرانی و خارجی در سال 1402 : بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی و خارجی باعث می‌شود تا به تعمیر لوازم خانگی و سای...