Sunday, July 10, 2022

انواع چیلر

انواع چیلر: انواع چیلر و سیستم‌های مختلف چیلر برای مصارف صنعتی و تجاری، جهت کنترل دما، سرمایش و... ضروری هستند. دسته بندی‌ها، مزایا، معایب و کاربرد چیلر

انواع چیلر (types of chillers) و سیستم‌های چیلر مختلف برای مصارف صنعتی و تجاری، جهت کنترل دما و سرمایش در چندین صنعت ضروری هستند. انتخاب نوع مناسب چیلر صنعتی برای خنک‌سازی فرآیندها و فضا می‌تواند هزینه‌های خنک‌کننده را کاهش دهد، زمان خرابی را به حداقل برساند و راندمان عملیاتی در خط تولید را بهبود بخشد.

معنی چیلر به انگلیسی سردکن می باشد که در واقع به عنوان بخشی از دستگاه تهویه مطبوع برای خنک کردن سیستم استفاده می شود.

از جمله چیلرهای صنعتی، چیلرهای آب خنک و چیلرهای هوا خنک می‌باشند. چیلرهای آب خنک از جریان آب برج خنک‌کننده برای دفع گرما از مایع خنک‌کننده در کندانسور استفاده می‌کنند و چیلرهای هوا خنک از هوای محیط و فن‌های خنک‌کننده استفاده می‌کنند و گرما را از خنک‌کننده کندانسور حذف می‌کنند.

انتخاب چیلر مناسب با نوع استفاده به شما کمک می‌کند تا در هزینه‌ها صرفه جویی کنید، زمان خرابی را کاهش دهید و راندمان تولید را بهبود ببخشید. در این مقاله به انواع مختلف چیلرها برای کاربردهای تجاری و صنعتی و همچنین مزایا و معایب چیلر، برج های خنک کننده و تفاوت آن ها و… می‌پردازیم تا به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه برای خرید چیلرهای مختلف کمک کنیم.

در این مقاله به سوالات زیر جواب خواهیم داد که عبارتند از:

  1. انواع چیلر جذبی، تفاوت چیلر جذبی و تراکمی و مزایا و معایب چیلر تراکمی و جذبی را بیان خواهیم کرد.
  2. چیلر ساختمان چیست و انواع چیلر های ساختمانی را توضیح خواهیم داد.
  3. قیمت چیلر گرمایشی و سرمایشی یا قیمت چیلر ساختمانی برحسب نحوه محاسبه مثلا قیمت چیلر 80 تن و قیمت چیلر 15 تن را شرح می دهیم.
  4. توضیحات همراه با عکس چیلر اعم از عکس چیلر تراکمی ، عکس چیلر هوا خنک ، عکس چیلر آب خنک و… است.
  5. اجزای چیلر تراکمی، ضریب عملکرد چیلر جذبی، کاربرد چیلر جذبی، طرز کار چیلر تراکمی و مبرد چیلر تراکمی را شرح خواهیم داد.
  6. چیلر خانگی چیست ، چیلر در هتل چیست
  7. انواع چیلر+pdf را در آخر مقاله می توانید دانلود کنید.
  8. سوخت چیلر چیست


No comments:

Post a Comment

معرفی بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی و خارجی در سال 1402

23 بهترین برند یخچال و فریزر ایرانی و خارجی در سال 1402 : بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی و خارجی باعث می‌شود تا به تعمیر لوازم خانگی و سای...