Saturday, June 11, 2022

اسکچ در هنر یعنی چه (اسکیس چیست) + انواع و نمونه تصاویر

اسکچ در هنر یعنی چه (اسکیس چیست) + انواع و نمونه تصاویر: اسکچ (Sketch) یا اسکیس در هنر (اسکچینگ (Sketching) یکی از انواع طراحی در هنر است که به یک طراحی سریع و غیررسمی اشاره دارد. اسکچ به طور ...


اسکچ (Sketch) در هنر یا اسکچینگ (Sketching) یکی از انواع طراحی در هنر و صنعت است که به یک طراحی سریع و غیررسمی اشاره دارد. اسکچ به طور سنتی یک طراحی یا نقاشی سریع و در ظاهر خشن است که در آن یک هنرمند ایده های اولیه خود را به عنوان پیش طرح برای اثری که در نهایت با دقت و جزئیات بیشتر طراحی یا نقاشی می شود، کار و طراحی می کند و اصطلاحا اسکیس می کشد.

ممکن است یک زوج را روی نیمکت پارک یا یک اسب در نور صبح ار رسم و طراحی کنید تا جلوه آن لحظه را حفظ کنید. شاید در حال سفر هستید و می خواهید به سرعت صحنه زیبایی را ترسیم کنید که وقتی به استودیو برگردید آن را نقاشی کنید. همچنین می‌توانید از یک طرح برای کار کردن ایده‌ها، بازی با ترکیب بندی، یا گرفتن یک فکر قبل از پیاده سازی آن استفاده کنید.

یک اسکیس، لحظه و ایده را به تصویر می کشد که بسیار شبیه به یک عکس است، اما با دست کشیده می شود.

اسکچ همچنین برای طرح های خلاقانه مختصری که ممکن است به خودی خود دارای ارزش هنری باشند نیز به کار می رود.

در طراحی های رایج و سنتی، معمولا بر طراحی و ترکیب بندی کلی اثر و احساس کلی تاکید می شود. اما در طراحی اسکچ، طرحی اغلب برای راهنمایی خود هنرمند برای پیش بردن مراحل بعدی کار یا آفرینش هنر در نظر گرفته شده است.


همچنین شما دوست متخصص می توانید برای تبلیغ تخصص، محصول و خدمات تخصصی شرکت خود به صورت مقاله تخصصی با خرید رپورتاژ آگهی در سایت آگهی تخصصم اینه (https://takhasosameine.ir/) با ما در واتساپ در تماس باشید.


No comments:

Post a Comment

معرفی بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی و خارجی در سال 1402

23 بهترین برند یخچال و فریزر ایرانی و خارجی در سال 1402 : بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی و خارجی باعث می‌شود تا به تعمیر لوازم خانگی و سای...