انواع رپورتاژ آگهی که از کلمه انگلیسی Advertorial گرفته شده، در حالت کلی میتوان به دو دسته کلاسیک و جدید تقسیمبندی کرد. یعنی از دنیای چاپ و نشریات که به عنوان دنیای کلاسیک بودند تا دنیای اینترنت و سایت که به عنوان محلی جدید برای تبلیغات میباشند که در ادامه به همه موارد میپردازیم.
با توجه به این که کلا در جامعهها و کشورهای مختلف دید مثبتی به تبلیغ کالا یا خدمات مخصوصا به صورت مستقیم و انبوهی ندارند و فکر میکنند که محصول یا خدمات خوب، خود به خود باعث تبلیغ میشود، برای همین منتشر کردن متن، تصویر، اینفوگرافیک، ویدیو و… به شکل رپورتاژ (ریپورتاژ) آگهی، یکی از روشهای تبلیغهای موثر در عصر حاضر میباشد و میتواند بسیار مفید برای کسب و کارهای آنلاین و آفلاین باشد. در مقالههای قبلی در مورد این که رپورتاژ آگهی چیست و سایت های خرید رپورتاژ آگهی و معیارهای ما برای انتخاب بهترین سایت جهت درج رپرتاژ را شرح دادیم که میتوانید با کلیک روی عنوان آنها مطالعه کنید.
پس رپورتاژ آگهی یک روش تبلیغ و بازاریابی غیر مستقیم، از طریق محتوای مناسب بوده و یکی از انواع بازاریابی هایی است که در دنیای دیجیتال وجود دارد تا خدمات و محصولات یک کسب و کار را به این شکل معرفی کند. در این میان نیز انواع سایتهای مختلف برای تولید محتوای تخصصی ، آژانسها و سایت دیجیتال مارکتینگ نیز ارائه خدمات تولید محتوا و نشر محتوای با کیفیت و مفید در سطح اینترنت را انجام می دهند.
No comments:
Post a Comment