Monday, December 6, 2021

انواع پله برقی، دسته بندی‌ها و کاربرد آنها

انواع پله برقی، دسته بندی‌ها و کاربرد آنها: انواع پله برقی (Escalator) از مجموعه‌ای از پله‌های به هم پیوسته تشکیل شده‌اند که توسط یک موتور الکتریکی به حرکت در می‌آیند. موازی، ضربدری و..

انواع پله برقی (Escalator) از مجموعه‌ای از پله‌های به هم پیوسته تشکیل شده‌اند که توسط یک موتور الکتریکی به حرکت در می‌آیند. یک جفت زنجیر می‌چرخد تا پله‌ها را با دو جفت چرخ دنده حرکت دهد، در حالی که یک سازه فلزی بزرگ به نام خرپا کل مکانیزم اتصال طبقات را احاطه کرده است.

پله برقی های مختلف معمولاً در ساختمان‌هایی استفاده می‌شوند که جابجایی تعداد زیادی از افراد مورد نیاز است، مانند مراکز خرید، فرودگاه‌ها، سیستم‌های حمل و نقل، سالن‌های نمایشگاه، هتل‌ها، سالن‌ها، ساختمان‌های عمومی و غیره.

طراحی و ساخت انواع ماشین آلات صنعتی، مانند طراحی و ساخت انواع پله برقی، به رشته های مهندسی مکانیک و مهندسی برق و الکترونیک مربوط می باشد که در این مقاله به انواع پله برقی‌، دسته بندی‌ها براساس محل استفاده یا کاربرد آن‌ها، ظاهر پله‌ها و شیب پله برقی خواهیم پرداخت تا با انواع این پله برقی ها آشنا شوید و مطابق نیاز خود با دیدی بازتر برای طراحی و ساخت هزینه کرده و سفارش دهید.

No comments:

Post a Comment

معرفی بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی و خارجی در سال 1402

23 بهترین برند یخچال و فریزر ایرانی و خارجی در سال 1402 : بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی و خارجی باعث می‌شود تا به تعمیر لوازم خانگی و سای...