Wednesday, December 7, 2022

تناسبات فیگور (Figure proportions)

تناسبات در طراحی فیگور (اصول اولیه آناتومی در طراحی فیگور زن و مرد): تناسبات در طراحی فیگور به عنوان اصول اولیه آناتومی در طراحی فیگور زن و مرد برای طراحی فيگور ساده انسان را باید هر هنرمندی که انواع طراحی کارش.

تناسبات در طراحی فیگور به عنوان اصول اولیه آناتومی در طراحی فیگور زن و مرد برای طراحی فيگور ساده انسان را باید هر هنرمندی که کارش کشیدن انواع طراحی و مخصوصا طراحی فیگور یا طراحی حالت می باشد را بلد باشد. دانستن آناتومی کلی زن و مرد در طراحی با توجه به رعایت تناسبات در طراحی خیلی مهم می باشند و به قول معروف خشت اول گر نهد معمار کج – تا ثریا می رود دیوار کج.

یعنی اگر شما نتوانید تناسبات لازم متناسب با فیگور را در اول کار تشخیص دهید، تا اخر کار مجبور به اصلاح طراحی و یا نقاشی رنگ روغن خود خواهید بود. مسلما چنین طرح یا نقاشی جلوه زیبایی نیز نخواهد داشت.

پس اگر به دنبال ایده‌های طراحی آناتومی انسان و اصول آن به عنوان مرجع هستید در ادامه مواردی را که گفته می شود را رعایت کنید و سپس با تمرین فراوان می توانید اصول پیاده سازی هر کدام را در کمترین زمان ممکن متناسب با وقت و زمانی که برای کار خود می گذارید را ببینید و پیشرفت کنید.




منبع





No comments:

Post a Comment

معرفی بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی و خارجی در سال 1402

23 بهترین برند یخچال و فریزر ایرانی و خارجی در سال 1402 : بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی و خارجی باعث می‌شود تا به تعمیر لوازم خانگی و سای...