Tuesday, July 26, 2022

معرفی نرم افزارهای برگزاری جلسات آنلاین

معرفی نرم افزارهای برگزاری جلسات آنلاین: افزایش دسترسی به شبکه جهانی اینترنت و همچنین گوشی‌های هوشمند همراه، باعث رشد و گسترش بی‌سابقه ارتباطات در فضای مجازی شده است. از گروه‌های خانوادگی و دوستانه در پیام‌رسان‌های موبایلی تا تدریس در جلسات آنلاین و ویدئوکنفرانس‌های آنلاین از جمله انواع ارتباطاتی هستند که امروزه در بستر فضای مجازی شاهد رواج آن‌ها هستیم. برای برگزاری مناسب انواع جلسات در بستر وب شما به نرم افزارهای برگزاری جلسه آنلاین نیاز خواهید داشت. در این مطلب با این نرم‌افزارها آشنا می‌شویم.

گوگل میت؛ یک سرویس مفید دیگر از گوگل

امروزه خدمات متنوع گوگل نقش مهمی در زندگی ما و به خصوص در فعالیت‌های ما در فضای مجازی دارند. ایمیل ارتباطات کاری و درسی ما را تسهیل کرده و از یوتیوب استفاده‌های متنوعی از جمله آموزش و سرگرمی می‌شود. با این حال گوگل تنها به این خدمات اکتفا نکرده است. گوگل میت سرویس محبوبی از گوگل است که به منظور برقراری ارتباطات در فضای مجازی به کار می‌رود. امکانات متنوع این سرویس آن را به گزینه‌ای مطلوب در بین انواع نرم افزارهای برگزاری جلسه آنلاین تبدیل می‌کند.
از جمله امکانات گوگل میت می‌توان به استفاده از آن بر روی لپ تاپ به صورت مبتنی بر وب اشاره کرد. شما برای اینکه از این سرویس استفاده کنید، نیازی به نصب هیچگونه نرم‌افزاری بر روی لپ تاپ خود ندارید. تنها با یک کلیک بر روی لینک جلسه آنلاین، می‌توانید وارد آن شوید. بر روی گوشی‌های هوشمند نیز با نصب یک اپیکیشن بسیار سبک و با رابط کاربری جذاب، می‌توانید از خدمات این سرویس استفاده کنید. این استفاده آسان یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌ها برای نرم افزارهای برگزاری جلسه آنلاین است که گوگل میت نیز از آن برخوردار است. برای استفاده از گوگل میت تنها نیاز به یک ایمیل دارید که احتمالا بسیاری از کاربران اینترنتی به طور پیش‌فرض آن را بر روی مرورگر لپ تاپ و گوشی هوشمند خود فعال کرده‌اند.
حذف نویز از محیط و همچنین رایگان بودن بسیاری از امکانات، از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار است. همین مزایا بود که باعث شد گوگل میت از جمله به یکی از گزینه‌های جذاب برای برگزاری کلاس‌های آنلاین در ایام همه‌گیری ویروس کرونا تبدیل شود.




No comments:

Post a Comment

معرفی بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی و خارجی در سال 1402

23 بهترین برند یخچال و فریزر ایرانی و خارجی در سال 1402 : بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی و خارجی باعث می‌شود تا به تعمیر لوازم خانگی و سای...