Friday, October 15, 2021

20 کلینیک تخصصی آنلاین کودکان و نوزادان کشور

20 کلینیک تخصصی آنلاین کودکان و نوزادان کشور: درمانگاه آنلاین (کلینیک آنلاین) پزشکی از راه دور (تله مدیسن–Telemedicine)، درمانگاه آنلاین یا کلینیک آنلاین یعنی قرار ملاقات های ویدئویی یا تلفنی بین یک بیمار و پزشک معالج او را امکان پذیر می کند که هم برای پیگیری وضعیت سلامتی و هم برای راحتی مفید است. ارائه دهندگان خدمات و مراقبت های بهداشتی زیادی پیشنهاد می دهند که بیماران را با رایانه و تلفن هوشمند ببینند و احوال آنها را جویا شوند. فناوری پیشرفته، درمانگاه آنلاین (کلینیک آنلاین) را حتی برای کسانی که خود را اهل کامپیوتر و تکنولوژی نمی دانند نیز آسان کرده است. بیماران می توانند از طریق تله مدیسن–Telemedicine (پزشکی از راه دور) از طریق پلت فرم های آنلاین یا اپلیکیشن های تلفن همراه استفاده کرده و با بسیاری از پزشکان آنلاین ملاقات مجازی درخواست کنند.

کلینیک تخصصی آنلاین کودکان و نوزادان، پلتفرم و بستری آنلاین برای کودکان و اطفال ایران در زمینه های تخصصی و فوق تخصصی مختلف می باشد. چرا که در بستر خدمات هوشمند، اینترنتی و آنلاین نیاز و محدودیتی از نظر مکانی نیست. اگر به دنبال پزشک متخصص و فوق تخصص اطفال و کودکان آنلاین، در بستر اینترنت می باشید، بهترین و کاملترین سایت های آنلاین تخصصی دکتر کودکان در کشور، سایتی با شرایط زیر می تواند باشد که، درمانگاه کودکان را به درمانگاه آنلاین کودکان ، با پزشک ها و متخصصین کودکان و نوزادان برای شما فراهم نمایند.


No comments:

Post a Comment

معرفی بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی و خارجی در سال 1402

23 بهترین برند یخچال و فریزر ایرانی و خارجی در سال 1402 : بهترین مارک یخچال و فریزر ایرانی و خارجی باعث می‌شود تا به تعمیر لوازم خانگی و سای...